THE WONDERFUL BLOGG

Hej, Alexander här. Jag är en kille på snart 17 vårar. Detta är min sex & samlevnadsblogg. Hoppas du enjoya min blogg. Jiiiizzz out! <3

WHY THIS BLOGG?'

Publicerad 2013-03-11 20:03:26 i Information,

Det är en uppgift på naturkunskapen att vi ska göra bloggar där vi ska lägga ut svar på frågor som vi kommer få under 2-3 veckor. Mina åsikter står jag för och det jag skriver kommer i 90% av fallen vara seriöst. Undrar du något eller om du har någon fråga så kan du antingen maila mig ([email protected]) eller skriva en kommentar. Jag hoppas alla mina fans förstår mig. puss<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-11 20:07:51

hur liten snopp har du

Svar: tyvärr bara 30 slak...
Alexander!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexander!

Tapir kuk!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela