THE WONDERFUL BLOGG

Hej, Alexander här. Jag är en kille på snart 17 vårar. Detta är min sex & samlevnadsblogg. Hoppas du enjoya min blogg. Jiiiizzz out! <3

FRÅGOR DEL ETT.'

Publicerad 2013-03-11 14:03:00 i Allmänt,

1.       Vilka normer finns inom sex och samlevnads området idag?
Ja det vet väl inte jag. Men några normer som att vara clean där nere eller att klä sig vääääldigt sexigt är väl aldrig fel? Några riktiga normer finns nog inte. Utan det är väldigt mycket upp till var och en. Det är skillnad på vad en ungdom tycker och vad någon som föddes på 60-talet tycker.

2.       Måste man följa dessa normer?
Som jag sa innan så är det helt upp till var och en. Vill man göra något som man tycker är normalt så gör man väl det. Tycker man inte det så är det inte så svårt att låta bli. Fast sen så finns det vissa uppenbara saker som att man inte äter upp någons tå. Eller går naken på stan. 

3.       Vem bestämmer normerna?
Det är som sagt upp till var och en. Om man har en parter och vill göra något som kanske inte ses som en norm så får man göra det om båda går med på det antar jag. Typ som att om båda vill bleka sina anus, så, go ahead and do that.

4.       Vad händer om man inte följer normen? 
Om du väljer att bita av någons tå. Så antar jag att du blir straffad. Men allvarligt talat så beror det på vilken "norm" det är. Var lite mer specefik tack.:)))

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexander!

Tapir kuk!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela