THE WONDERFUL BLOGG

Hej, Alexander här. Jag är en kille på snart 17 vårar. Detta är min sex & samlevnadsblogg. Hoppas du enjoya min blogg. Jiiiizzz out! <3

KVÄLLENS RUNK.'

Publicerad 2013-03-11 23:20:14 i RUNK, Allmänt,

Ja. Hur ska jag säga? Det var ett äventyr. Aldrig varit med om något liknande. 
Ni kan få en summering:
Det var ett hårt, jobbigt och kladdigt äventyr, men även väldigt spännande! 
Det började med att jag gick i en skog, det var väldigt mörkt ute och jag var rädd. Efter cirka 20 minuter i skogen så fattade jag att jag var vilsen. Jag börjar få panik, vad ska nu hända? Klockan är 24:00 och jag är vilsen i en skog och det är -20 ute. KNAS!
Jag gör upp en plan för överlevnad och skriver ner den på en lista på pappret som jag råkade ha med mig (JAG HAR INGEN MOBIL, ÄR FATTIG). 
1. Samla granris och sån skit
2. Fixa lite träpinnar och ved och sånt som är starkt.
3. Bygg en hydda eller dylikt för överlevnad.
 
Så med hjälp av månenssken så for jag runt i skogen och letade efter material. Det var väldigt jobbigt och det var så kallt. Men tack vare rörelsen så fick jag friktion som gjorde så att jag värmdes lite grann.
När jag hade hittat tillräckligt med material så började jag bygga en liten sån vindskyddskit, jag har ju ändå gått på en sommarkurs hos militären så jag har lärt mig ett och annat. (true story)
När mitt fina lilla vindskydd var klart så började jag försöka göra upp eld och det gick inte alls bra. 
Det var dödsviktigt att få till värme, annars skulle jag dö. Så jag hade två alternativ. 
Nummer ett var att springa, det är inget för mig för jag är för lat.
Nummer två är att dra en handtralla. Så jag tog fram tapiren och började, tiden gick och efter ungefär 2 timmar så var jag så varm så att det kändes som en bastu i mitt lilla vindskydd och marken runt om mig var helt, vit. Jag somnade gott. 
På morgonen vaknade jag av att en joggare såg mig och väkte mig. Jag frågade om vägen var jag skulle gå och fick hjälp. En timme senare var lilla jag hemma. 
 
lesson learned = gå inte vilse i skogen

Jizz out.

Kommentarer

Postat av: Lucas

Publicerad 2013-03-11 23:29:03

What the fuck did i just read ? :o

Svar: Du måste förstå att man ska avguda runk. Det är meningen med livet.
Alexander!

Postat av: jonas

Publicerad 2013-03-11 23:36:38

Bästa historien jag läst i mitt liv!

Postat av: sam molavi

Publicerad 2013-03-12 00:03:58

Fan va bör du är

Postat av: [email protected]

Publicerad 2013-03-12 10:01:30

Jag hade glömt hur det var att vara sjutton ;-)

Svar: hahahahah
Alexander!

Postat av: Elie

Publicerad 2013-03-12 10:34:55

Ska testa detta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexander!

Tapir kuk!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela