THE WONDERFUL BLOGG

Hej, Alexander här. Jag är en kille på snart 17 vårar. Detta är min sex & samlevnadsblogg. Hoppas du enjoya min blogg. Jiiiizzz out! <3

FRÅGOR DEL TVÅ.'

Publicerad 2013-03-18 12:16:04 i Allmänt, KNAS, RUNK, Skola, lärare,

1.       Hur vet man vad man själv har lust med?
Det är väl upp till var och än hur man får reda på vad man vill. Vissa kanske har lust att dra sig till killar medans andra vill dra sig till tjejer (jag bland annat). Man får väl experimentera eller något. Under samlag så får man väl kanske pröva olika saker så man själv vet vad man vill och inte vill. 

2.       Hur ska man veta vad den andre har lust med?
Den enklaste vägen är att fråga. Om man bara är tyst så kan man aldrig få veta. Man måste kommunicera med varandra. Om man har gått så långt så att man ska ha sex så borde man inte vara rädd att prata heller. 

3.       Hur hanterar man obesvarad lust?
Det vet jag inte. Genom att döda den andra? Nej men, man får väl acceptera om ens partner kanske inte vill samma saker som en själv. 

4.       Hur hanterar man någon som har lust om man själv inte har det?
Genom att säga att man inte har lust? Så svårt är det inte. Den personen får acceptera det utan att bli arg eller fjanta sig. 

Kommentarer

Postat av: Lo

Publicerad 2013-03-18 19:18:23

4. Hur hanterar man någon som har lust om man själv inte har det?

BLOWJOB

Svar: Japp
Alexander!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexander!

Tapir kuk!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela