THE WONDERFUL BLOGG

Hej, Alexander här. Jag är en kille på snart 17 vårar. Detta är min sex & samlevnadsblogg. Hoppas du enjoya min blogg. Jiiiizzz out! <3

AXELN UR LED.'

Publicerad 2013-03-12 18:08:33 i Allmänt, Information, KNAS,

Det hände något knasigt idag på skolan. Vi var i Ugglan (ett ställa där man kan fika och arbeta typ) och Lucas som är så galen som han är ska lyfta upp mig. När han väl släpper mig så ska han lyfta mig ännu en gång och jucka mot mig (hah gay). Jag håller i ett bord så att jag inte ska ramla med huvet neråt. Men eftersom lilla störda Lucas ska backa så blir det obalans i bordet (gravity strikes again) och bordet far ner med min arm bakåt på något stört sätt.
 
Vad händer sen? Jo vi går till skolsköterskan som säger att jag kanske kan ha vridit den ur led. Så hon erbjuder sig att skjutsa mig till vårdcentralen, jag ba ja tack:))). När jag väl kommer dit så får jag vänta 30 minuter. Den efterblivna läkaren där säger att det nog är bra och att jag bara har lite ont eftersom jag slog mig. Så jag säger åt henne att försöka fixa en tid på akuten eftersom det inte alls kändes som att jag bara har slagit mig lite i axeln.
 
Sagt och gjort så åker jag dit och får vänta 1 timme typ. En läkare kommer, undrar varför jag inte har röntgat (hur fan ska jag bestämma vad som ska göras och inte göras?) och säger både att den jag var hos på vårdcentralen är dum och att han inte tänker  kolla på mig och att jag ska röntgas först. Så, jaha, går och sätter mig och väntar 30 min till. Går till röntningen och röntgar mig och får vänta ännu mer. Tillslut så kommer en sjuksyrra och säger, vi måste ta en till bild :], jaha, okej, tortera mig lite mer.<3
Resultaten kommer fram och läkaren som jag först träffade  säger att jag inte har fått någon skada på benet, men att mina muskelfästen är lite skadade och att jag har vridit den ur led. Så vi kirrar biffen och fixar axeln och sen så fick jag gå hem. :))))))))))))))

PS. Det gör förjälva ont.
 
Jizz out.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexander!

Tapir kuk!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela